Post by cresdolcalabke on Mar 15, 2022 10:16:00 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Wild Zombie Online(WZO) ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Wild Zombie Online(WZO) IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes voor veel kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Wild Zombie Online(WZO) 2022 version ▞▞▞
Het was een beetje laggy, maar het is een goede app.
Guogh
Het is ok, maar ik zou zo veranderingen maken
Ik hou van dit spel wij 2 zombies grote zombie en hondenzombie we volgende update we uploaden nieuwe zombie ik ben blij dit te spelen: D =D Ik wacht dus nieuwe update we nieuwe zombies ik krijg 5 sterren
Wild Zombie Online(WZO) 冒險 vtd
het is goed, maar 1games ontbreekt op zowel WAO als WZO en worstelt om het spel speelbaar te houden met de nieuwe update. Ik hoop dat dit kan worden opgelost en dat beide games niet eindigen zoals de eerste Wolf Online.
Ik hou ervan om als zombiehond te spelen, goed werk aan deze game, ik vind het geweldig!!🤗🤗🤗
Het is ok.
Dit spel is het beste!!! Maar voeg alsjeblieft meer zombie-variaties toe
Ik vind het spel leuk, maar je krijgt geen punten als je begint en je krijgt maar twee zombies
Waarom is het online als het online voor één speler is, daar speel je met mensen die je bezit?
Veel hackers, grindy.
ik hou ervan
dit is cool
Ik heb een ster geplaatst omdat het downloaden te lang duurt.Dit spel is erg slecht, ik geef het 1 ster
Wild Zombie Online(WZO) Przygodowe bgv
Eerlijk gezegd is het niet zo goed als wolf online.. Maar het is oké
Wild Zombie Online(WZO) Aventura gqbv
Time Surfer Arkada cgif
Ik ben dol op deze game, ik ben nog steeds in regio 02, maar nadat ik in 23 was, heb ik mijn zombie verwijderd en een nieuwe gemaakt. Toen ik hem opnieuw downloadde, werd mijn wzo-scherm zwart en ik kan het niet repareren, repareer het alsjeblieft. zombies kunnen baby's krijgen zoals op wilde dieren online misschien kun je een baby krijgen met een andere zombie of met zombies of dieren, want ik hou echt van dit spel en ik wil echt een baby. maar dat is alles wat me verdrietig maakt. no.doe out ゚.*・。☆゚.*・。☆゚.*・。゚
Meestal is het saai waarom ... WAAROM GAAN DE ZOMBIES BABY'S?!?! het is nog steeds goed, maar nee...😕😝😵
Wild Zombie Online(WZO) Pustolovske igre jkp
Cutiya spel
Vol met hackers en voeg alsjeblieft een trouwknop toe!
Wild Zombie Online(WZO) Przygodowe xxq
Er zijn enkele hackers die de game kapot maken, maar over het algemeen nog steeds een goede game
Het is geweldig, maar het kan beter. Zoals het toevoegen van meer karakteropties
Help alsjeblieft deze app blijft eruit schoppen en ik kan niet spelen, er komt gewoon een zwart scherm en schopt me uit het spel Help me alsjeblieft en ik beoordeel 5 sterren
Waarom moet dit spel zo goed zijn, maar dan verschijnen er hackers: d deze duee raakte me 1 schot en snelde als een hydra
Deze game werkt niet eens op de Samsung Galaxy, hij zit er alleen maar als je een melkweg hebt, het is dom, zou het niet aanbevelen
leuk spel niet lag repareer het als lag
Het is geweldig, maar ik kan niet naar een driekoppige draak zoals de baas gaan en ik heb iemand gezien die het had 🐲🐉🐊🐍🐛😈
Update alsjeblieft dat er geen gescheiden regio's zijn, ik heb net mijn zombie naar level 24 gebracht was leuk, maar al dat harde werk om naar een server te gaan met dieren met een hoog level kan niets doden!!! Corrigeer dit a.u.b.
leuk
er zijn zoveel hackers in het spel, verwijder alle domme hackers
Hé, raad eens wat ik heb een idee, maar een klacht ziet er goed uit spel, maar de zombies zouden baby's moeten kunnen krijgen, dus dat is wat ik heb
Hallo dit is de eerste keer dat ik dit spel speel ik download het het is zo goed wolven ik hou van wolven het gaat allemaal over wolven die dingen doden tenminste de game gaat over het doden van andere wolven denk ik en het doden van andere dingen omdat wolven je zullen doden als je speelt verwijder het niet speel het nu af
Ik zou dit meer sterren hebben gegeven, maar het zit vol met 9-13-jarige kinderen die elkaar sexting. Het is belachelijk om geen moderatie te hebben in de chat- of PvP-gebieden. Verder is dit een prachtig spel.
Heluk sqel is een goede keuze zijn om het leven van de eerste Tgek. Sqel
Ja Wild Zombie Online (WZO)Hond
Ik ben een meisje, maar dit is de enige video-gsm die bij me past. Ik was naar videogames aan het kijken en ik had zoiets van omg, ik zou deze misschien wel leuk vinden!